Saturday, May 30, 2009

Aplo n Zuwin...


dorg nie mmg kelakar giler...!!!mmg best giler kalo lepak ngan dorg...!!!aku pelik...dorg nie couple jenis ape???hahaha..!!!!tapi ape² hal pon...aku mmg respect giler kat dorg...xsangke dorg nie bleh sampai ke jinjang K.L..!!!hahaha..!!!jinjang pelamin la....kalo korg nak tau..yang duduk belah kanan tu name die ayu...ayukan die??huhuhu...die mmg kawan baik giler ngan si zuwin(ZURYN) tu...yang mempelai 2 org tue afro(fitri) n zuwin...yang duduk belah kanan si afro tu member aku,sahlan..die nie kalo bab music...kitorg juz serah kat die jer...die mmg terorist!hahaha..!!!yang duduk belah kiri seali tu...ehem ehem...die tu adik si afro...Shiela on Seven...hahaha!!!ok....yang b'diri kat belakang tu..yang kanan sekali kawan baik aku sejak dari aku form 1 lagi...kitorg mmg x pernah renggang...kadang² dah macam gay plak!hahaha..!!!tapi yang penting aku bukan gay!nama dia Korie...yang sebelah dia tu adik dia,e-bal...yang sebelah e-bal tu pulak si sopi a.k.a 'Opy'....si sopi ni macam bangang!memang bosan kalo x ada dia...lagi² kalau dia ngan kori ada...adoi!mati aku sebab tergelak-gelak...ha!yang sebelah si sopi tu...yang hensem² tu aku la!hahaha..!!!sebelah aku tu pulak pelakon Hong Kong...Wong fei Hong nama dia...itu org panggil...nama sebenar dia Faisal...

ok lah....nak aku bercerite pasal si mempelai ni...dorg ni kenal sesame da lame dah...kalo korg nak tau...dorg nie kenal juz kenal² kat myspace jer...pastu yang si afro ni ajak jumpe...keras hati jugak si zuwin ni xmo jumpe...tapi wa kenal afro beb!sekali die bagi ayat pelembut tahap dewa kelembutan punyer...akhirnya si zuwin ni pon nk jumpe...nakal jugak afro ni ye!then...bila dorg dah asyik jumpe...hati masing² pon dah nak kenal...biasa la...hati pon mula nak b'paut la kan...!!!hahaaa..!!!dan dari situ...secara xsengaja...si zuwin ni dah 'terjoin' da club!daripada situ baru kami kenal si zuwin ni...die ni amatlah kepala sengal n giler²!tapi apa yang bagusnya si zuwin..dia amat menjaga hati org n segala tutur bahasa sangat bagus!pandai si afro ni pilih gadis!

ok la...sebenarnya panjang lagi aku nak cte pasal dorg nie...bukan apa...aku nak korg cube jadi macam dorg...amat setia...so...aku pon dah penat...ilang penat aku...aku sambung lagi...huahuahua...!!!!...

No comments:

Post a Comment