Saturday, May 30, 2009

AKu


Aku?
Siapa aku?
kenapa aku..???
kenapa mesti aku..???
apakah aku..???
aku nak bertanya kepada semua....
adakah kamu semua tahu siapakah aku yang sebenarnya..???
kamu tau kenapa aku tanya begitu..???
sebab aku dah terlalu bosang dengan hidup aku...
aku cube untuk mencari sesuatu yang baru...
yang lebih baik...
yang lebih teratur...
tapi....
aku xjumpa...
adakah sebab usaha aku yang xseberapa..???
aku cuba untuk dapatkan apa yang aku nak...
tapi masih juga begitu...
aduh...
memang sakit...
memang aku xfaham apakah maksud sebenar dalam hidup aku....
jika betul semua kenal aku.....
bolehkah semua beritahu pada aku....
siapakah aku yang sebenar...???
kamu mesti rasa pelik....hairan....pening....kenapa aku tanya macam tu...????
sebab...
apa yang aku nak...
xdapat...
pernah dapat...
tapi...
orang lain pulak yang cuba untuk memilikinya...
apa semuanya ni..???
siapa yang berani tampil kehapan aku untuk terangkan pada aku adakah akuni seorang bodoh sebab x tahu nak manage diri aku...???
huh....akan aku cari lg.....

No comments:

Post a Comment